dagens Bästa !

Agnes..

Du e min älskade syster, vän och ja..allt :D Du finns alltid där för mig när jag behöver prata<3 Du e så¨sööt och så underbart fin. Du e så underbar att prata med du kan lixom från ingenstans elefant eller asso du har aldrig sagt så men haha aah lite random helt enkelt (= Det jag älskar hos just dig är Din personlighet. Du är Ljuser i mörkret. Synd att jag inte träffar dig så ofta :/ Något vi får ändra på sis ! Jag älskar dig alltid vi !

Vi stog vid en klippa och jag sa, om du hoppar, hoppar du efter mig ? då svarade du att jag inte fick hoppa, men om jag skulle hoppa skulle du aldrig förlåta mig för att jag döda den du gilla mest, sen frågade du vad jag skulle göra om d hoppa, då sa jag att jag skulle leva för dig, aldrig glömma dig och ha ett hål ihj...ärtat av saknad, och om jag inte orkade mer skulle jag inte ha nån som kunde torka mina tårar, jag skulle itne ha nån som kunde trösta mig, du började gråta och ajg frågade vrf, då sa du att bara att prata om det var för mycket, då tog vi varandras händer och gick därifrån, men kvar på platsen där vi stod finns ett ett hjärta♥

Tack för du finns <3

http://isaygodbay.soclog.se
Agnes blogg

/ Barbie


Kommentarer
Postat av: Storasyrran vettu<3

Du är mitt allt julia , alltid vi , vi mst ses lilla syrran mycke oftare ;D<3<3 Tack för du finns !<33

2010-11-05 @ 20:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0