Eira den coolaste gästbloggar :3

Cha !
Det e Eira den coolaste som skriver på julias söta blogg :3
Jag har inte så mkt att skriva om hmm.....
Fast i går var vi i täby så jag kan snacka om det :3
Vi skulle dra ditt me Josse och Mattis + jag och julia och då skulle dom ringa mig när jag skulle gå till bussen men så glömde dom lilla mig föratt ... var där och gjorde så josse blev arg typ tror jag att det var så men då fick jag cykla ner -.-'
Sen satte vi oss på tåget och åkte oj vad konstigt X)
När vi kom till täby skulle josse ha en kaffe då köpte hon det och drack typ upp halva sen fick julia den och tappa den så klart -.-' Sån e jue julia X))
Men sen gick vi ut till någon lekpark där julia skulle åka en sån där ruhelkana elr vad det heter men ni fattar vad jag menar väll? X))
Men då rammlade hon så klart och josse garvade ass mkt XPP
Men sen orkade vi inte vara kvar så vi drog hem och då var det någon jävla peddo farbror som stod och glodde på oss HAHA XDD
Sen hände det inte så mkt mer ;)

Men ni ska bara veta Julia är värdens finaste tjej och det ska alla veta redan innan



Julias fina ögon som jag har fixat X)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0