Hej bloggen (=

Hej igen (= usch allt försvan på mitt långa inlägg. så kortar ner det liite..
Idag red jag evert jag och elinor red ut. Sen borta jag på elva och hon kicka och höll på som bara den.. Hon e dräcktig.. Så hon e känslig. Imorn är det tävling. shine och ringo för följa med då min tränare ska tävla i 1.20 Vi åker vid halv 8 så ska upp tidigt <3
Senare på dagen vet jag inte vad som kommer hända riktigt faktist.. Men något hittar jag väll på (= det var meningen att jag och josse skulle åka o shoppa men det strula.. Så vi får åka någon annan dag (= . Men nu har jag inget mer och skriva såå baii <3

// barbie

Kommentarer
Postat av: Pao <3

Tack bebis <3

2010-11-06 @ 12:41:21
URL: http://godiizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0