Jag e dum som inte bloggar :/

Hej bloggen (=

Jag vet att jag e jätte dålig på o blogga.. Men det är så mycket annat  man kan göra en att blogga ? right ? jag tror dom flesta förstår mig :)

Idag har jag iallafall varit i täby och så. Va där med Världens bäästa josse ;) mattis och Eira. det va väll roliigt o såå :) Josse köpten en chaii latte (stavning) Och hon drack typ hälften sen fick jag resten fast då tappa jag den på golvet.. haha :) Just nu sitter jag o bloggar lite och josse sitter vid hennes data (= För vi e hemma hos mig och tar det chill bara . Det är ju lov nu ! Då kan jag nog logga lite mera så läs och komentera så mycket ni kan så lovar jag att jag ska blogga lite extra denna vecka och kanske hålla i den nästa vecka också :) Annars vet jag inte riktift vad som händer i veckan :P

Jag lyssnar på :





ignorera mitt face ;) <3

// juliiaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0