no ridning? :S

Chaa =)

Idag har jag då varit i skolan som vanligt. Ganska soft dag hade bara 2 lektioner sen va de en teater som vi skulle kolla på som hette " tomten som e far till alla barnen" Den va väll ganska så bra iaf. *tummenupp* Sedan hämta mamma mig och min lille bror. åkte hem och åt. Klädde på  mig och åkte iväg till ridningen. Men när jag ommer dit så är det inget ridning och bah "WHUUT?" Så mamma fick komma o  hämta mig igen. Och nu sitter jag här lite smått irriterad.. Dagen i övrigt har vart OKEJ. Imorn börjar jag 09.05 och slutar 14.20 kort o skön dag. har typ 4 lektioner + lunch. Nu ska jag hoppa in i dushen tror jag . Nice nice. kanske kommer med ett inlägg sen eller så äre godnatt. Ha det bra :)


-http://lastafetah.edu.gellivare.se/tidigarenr/nr_50/Bilder/tomten_ar_far_till_alla_barnen.jpg
Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0