Sjuk..

Hejsan bloggen :D

idag är man sjuk dåra.. Var sjuk igår också. För på idrotten så fick jag en smäll och efter de så mådde jag as dåligt. Allt bara snurrade.. jag mådde illa.. Inte kul.. Så min älskade mamma , fick komma och hämta mej. Sen idag vakna jag vid ja.. kanske kvart i 9 av att de va 2 gubbar här.. Dom skulle sätta in våran vedspis :D De kommer bli sjukt najs :D Sen har vi gjort om hallen och nu håller vi på med vardagsrummet så det blir nog najs som fan :D . Men just nu så sitter jag bara och har tråkigt.. Mamma e inte hemma helt tomt i hela huset.. Men jag får väll hitta på något :D men vad.. haha de vet jag inte en ;). Måstee försöka få flera blogg läsare :) Så länka gärna min blogg till några vänner (= jag ska också börja blogga mer och så. HAHAH nu logga OLIVER in på msn :D:D HAHA x)

Jag älskar en snubbe som betyder jävligt mycket för mej ! Du e sjukt sööt ! Älskar dej !



// juliiiaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0